Temat: Back 2 Life 2 - źródła
Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
ABBUC Software 2024 - wyniki Ukazały się wyniki tegorocznego ABBUC Software Competition
Przeszłość spotyka przyszłość Czwarta edycja festiwalu gier konsolowych i komputerowych z lat 80. i 90.
Czwarta edycja ATASCII Compo! Dziś, 1 października 2024, oficjalnie rozpoczął się okres nadsyłania prac!
Silly Venture 2024 SE - stuff Dostępny jest już stuff z zeszłomiesięcznego party Silly Venture 2024
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Frasun!
Hej!
Jaskier! Mega-GIGA-Frasunek!
Cliping 2D, 3D ... ze Tobie sie to chcialo zaimplementowac ;-)
i do tego zajbis$%@#^%@ grafika BeWu ;-)
OldSchool Rulez!!!
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
ps) ahhh... stare dobre czasy! ;-) Czekam na Back2Life3 ;-)
i muza Gesia tez jak zwykle napięciowa ;)
nie wspominajac, o samej przyjemności przy wspólnym tworzeniu ;) frasun, frasuk mości kapeluszniku.
Sa OldSchoole i OldSchoole - A jaskier pokazal OldSchoola w najlepszym wydaniu - gratuluje raz jeszcze!
Zajebiste "stare" demko ;)
demko zaje... biste.. super.. 3 mam kciuki za B2L3! na Quast 2k5
pozdro
Jak ktoś ma problemy ze zrozumieniem użytych algorytmów ze źródeł asm to podsyłam też źródła PC w Borland C++:
http://jaskier.atari8.info/menu3/B2L2/B2L2onPC.zip
Hej!
Swietny pomysl, teraz ludzie ktorym sie nie chce analizowac asmowego kodu moga zobaczyc, iz niektore efekty ktore pokazales w swiom demie sa o wiele bardziej skomplikowane obliczeniowo od np. wypelnianych czy teksturowanych wektorow ;-) Idealnym wrecz przykladem sa twoje przyslaniajace sie druciane wektorki ;-) Dla wypelnianych nic trudnego, proponuje jednak aby ktos sprobowal napisac sobie takie druciane sam ;-) Zobaczy wtedy iz algorytm nie jest taki oczywisty ;-)
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 12 zapytań ]