426

Potwierdzone Silly Talks - plan:

Cross Development przy użyciu WUDSN IDE
prowadzi JAC!

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o życiu w domu wariatów, ale baliście się zapytać
prowadzi nieujawniony Silly Talker

Atari 2600 VST - plugin VST do tworzenia muzyki dla Atari 2600
prowadzi KK

Programowanie Atari VCS 2600
prowadzi JAC!

Opowieści ze sceny Atari 8-bit - budowa timeline'u
prowadzą Pirx i Frankenstein

Format MPP
prowadzi Zerkman/Sector One

Kompilator K65 - nowy język dla procesorów rodziny 65xx
prowadzi KK

Jak umiejętności nabyte przy programowaniu dem dla Atari 8-bit mogą pomóc w budowie enginów handlowych o niskiej latencji. Czy kodowanie przy użyciu instrukcji AVX na Core i7 jest podobne do 6502?
prowadzi były Wiceprezes Goldman Sachs,  Dyrektor wykonawczy JP Morgan i demo coder.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

427

Na stronie SV2k16 zaktualizowano sekcję "ZAPOWIEDZI" prac na compo.

Prosimy o kolejne zgłoszenia.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

428

No i stało się! Mamy nową miejscówkę :) Trochę to trwało, ponieważ negocjacje trwały do samego końca. Sala większa o ok. połowę, lepsza lokalizacja (blisko starówki). Dla części osób, które zarezerwowały noclegi będzie to lepsza informacja, dla drugich ciut gorsza (dłuższy spacerek) :) 

http://www.sillyventure.eu/images/mainhall2.jpg
http://www.sillyventure.eu/images/mainhall1.jpg

Nowe party place to:

Szkoły Ekonomiczno-Handlowe im. Macierzy Szkolnej w Gdańsku,
ul. Seredyńskiego 1A
Gdańsk

1,2 km od starej miejscówki przy ul. Śluza 6. Zmieniły się oczywiście również odległości do wymienianych w wątku noclegowni, i teraz wygląda to tak:

Hostel "Old Town" - 290 m (zamiast 1,3 km)

Apartamenty "Kamienica Panna Gdańska" - 1,4 km (zamiast 210 m)

Hotel "Almond" - 1,7 km (zamiast 600 m)

Natomiast nie zmienia się odległość dla osób, które wybrały "Dom Muzyka" - pozostaje taka sama odległość, a więc 650m :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

429

Dla chętnego, który rzuci do kosza z miejsca, gdzie zrobiono fotkę - tę górną, powinien być zwrot wejściówki. :D

I Ty zostaniesz big endianem...

430

Są w nowym miejscu (czyli pod nowym partyplace) jakieś problemy z parkowaniem? - Pytam, bo to centrum.

Kontakt: pin@usdk.pl

431

@Miker: ale chyba przy pustej sali ;)

@Pin: wkleję to co napisałem na AOL bo Xeen również pytał: " miejsca wokół szkoły jest sporo, poza tym party przypada w okresie świąt i będzie tam pusto. miejsca oczywiście bezpłatne."

Czy to wyczerpuje Twoje zapytanie? :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

432

tak, wyczerpuje ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

Nooooooo... To widzę, że z blokowiska - bez lornetki będą mogli obserwować ekscesy - oraz streaptease.
Pobliskich żurmenów pewnie przed wejściem nie powstrzymasz (co i źle), ale czy te wielgachne okna mają jakąś możliwość zasłonięcia ich?

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

434

@Yerzmyey: to jest o wiele lepsza (i spokojniejsza) miejscówka niż poprzednia :) Okna będą zasłonięte bannerami - jeśli ktoś chce przywieźć swój (grupowy) to na pewno się przyda :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

435

Aktualizacja newsów oraz zapowiedzi prac na stronie SV2k16.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

436

Grey - zrób aktualizację kategorii Covox, bo tak jak mówiłem mam 2 prace a nie 1. Upewnij się też, że masz możliwości techniczne odpalenia modułów spod NEO TRACKER'a na tym wynalazku z Covox'em co tam macie. Możesz to sprawdzić na dowolnych modułach NEO (wersja 1.7, lub 1.8 - obojętne).

Kontakt: pin@usdk.pl

437 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2016-09-23 16:49:41)

@pin: Wieczór zrobił już aktualizację :)

A teraz z innej beczki: jeśli chodzi o tegoroczne SV to czynionych jest szereg starań, aby skrócić czas pomiędzy poszczególnymi częściami programu imprezy do bezwzględnego minimum. W tym:

1.  Płynne przeprowadzenie compo, rozpoczęcie w późnych godzinach popołudniowych - dlatego prace są na bieżąco sprawdzane i katalogowane.

2.  Koncert (wkrótce podam info o kogo chodzi) odbędzie się w klubie ok. 500 metrów od party-place.

3.  Prezentacja dem w sali kinowej również jak najbliżej party-place.

4.  Modern Voting - kolega Jakub Husak postanowił pomóc nam w sprawnym przeprowadzeniu liczenia głosów (co powinno ucieszyć zwłaszcza Grzybsona oraz Wieczora). Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu komórkowego, każdy z uczestników otrzyma swoje indywidualne ID. A samo głosowanie będzie wyglądać mniej więcej tak:

http://www.sillyventure.eu/images/voting.jpg

Jest to prosty systemik ankietkowy, który w dalszym ciągu jest opracowywany. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że na party mogą być również retro komórkowcy, dlatego tradycyjne votki również zostaną wydrukowane.

5. Możliwość płatności za wejściówkę/koszulkę przelewem.

Wszystkie te punty mają jeden ZASADNICZY cel - zaoszczędzić na czasie, aby zrealizować wszystkie punkty programu. Niestety, nigdy nie udało mi się zrealizować planu w 100%. Teraz jest na to duża szansa. I kto wie, może otworzy to drogę do kolejnej edycji w przyszłości.

Niedługo podam szczegóły odnośnie poszczególnych punktów - rozmowy trwają.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

438

Zaktualizowano "Zapowiedzi" prac na stronie SV2k16. Dzisiaj doszło czwarte demo na Atari 2600 oraz trzecie intro 96 kb na Atari ST.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

439 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2016-09-28 08:02:56)

Miło mi zakomunikować, iż na tegorocznej edycji Silly Venture 2k16 wystąpi Adrien Dangha z Francji (dobry znajomy Ultrasyda, który zagrał świetny koncert w 2013 roku).

Adrien Dangha na serwisie SoundCloud

http://www.sillyventure.eu/images/posterPL.jpg

Koncert odbędzie się w piątek 11-go listopada w godzinach wieczornych (dokładna godzina zostanie podana wkrótce). Rozmawiałem już z właścicielem klubu Miasto Aniołów, który bardzo entuzjastycznie podszedł do naszej inicjatywy. Klub dysponuje bardzo fajnym "zapleczem" audio-wizualnym, więc klimat będzie jeszcze lepszy niż podczas poprzednich koncertów w klubie Kwadratowa :)

Klub wygląda tak:

Miasto Aniołów

Are You Ready? :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

Abstrahując od wszystkiego innego, "mashup" nie ma nic wspólnego z koncertem. Mashup należy zestawić z live-actem DJ-a.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

441

Myślę, że najlepszym i pasującym do każdej okazji słowem, będzie "występ" :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

Oczywiście. To live-act.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

443

Chłopaki, mniejsza z tym :) "Music Performance" brzmiałoby pewnie lepiej, ale to szczegół :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

444

http://www.sillyventure.eu/images/entrance.jpg

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

445

zaje%^ste :)

=====================
pLayer / Suspect
back t0 sc3n3 after 15 years....
im człek starszy tym bardziej to docenia :)

446

... siostro! Basen!

:)

Kontakt: pin@usdk.pl

447

Pytanie regulaminowe - Atari ST / STE YM2149 Music Compo.

Widnieje tam zapis: "Każda praca MUSI być bez problemów odgrywana na standardowym ST lub STe".

Czy to oznacza, iż utwór może wykorzystywać specyficzne cechy STE - chodzi o DMA do np. samplowanej perkusji, czy to powinno być "pure YM".

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

Zawsze robili łączone ST+STE. Spokojnie wal maxYMizerem.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

449

Ja wiem że maxYMizerem :) Ale masz opcję używania kanałów DMA do digi lub nie, tylko czystego YM :) Dlatego pytam czy jest to dozwolone :)

Compo przypuszczalnie poleci na STE, wiec taki SNDH pójdzie - pytam czy można :) Bo jednak to brzmi trochę inaczej - masz w sumie 5 kanałów, z czego 2 16-bitowych sampli :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

450

16 bitowe sample na STE?

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio