1 Ostatnio edytowany przez mono (2014-12-26 01:32:52)

Wersja 0.3 playera modułów .NEO dla SDX grającego przez Candlowego SoundBoard'a. Póki co można sobie odpalić odpowiedni rdzeń na VBXE albo posłuchać Altirrą.
Zmiany:
- często używane parametry w zmiennej środowiskowej NEOPLAYH,
- obliczanie czasu trwania utworu,
- wymuszenie maksymalnego czasu odtwarzania (/T [mmm:]ss[.dd]),
- detekcja SB pod $D700 (do tej pory sprawdzało $D600, $D500, $D2C0),
- wymuszenie adresu urządzenia (/A addr),
- panoramę podaje się przełącznikiem /P p1,p2,p3,p4 a nie jak dotychczas opcjonalnym parametrem.
Zmianie uległa też nazwa z NEOPLAY na NEOPLAYH (bo gra hardwarem, a nie syntezuje programowo).
Wszelkie bugi i żądania mile widziane.
Smacznego.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

2

Podziękował, następny player do maglowania. Przydał by się jednak w opcji też na Covox/Pokey - byłby już komplet w temacie :)

Kontakt: pin@usdk.pl

3

Jedyny problem to jest zdobycie Candlowego Soundboard'a

4

Póki co nikt nie ma SoundBoarda, ale niektórzy mają VBXE i na tym można odpalić rdzeń - jest w paczce na http://spiflash.org/block/15.html (cores/current/v1sndbrd.xbf i cores/current/v2sndbrd.xbf).
Konnektor z wyjścia VBXE należy podłączać:
- R = Left Audio Out
- B = Right Audio Out
- GND = GND
W VBXE1 należy dolutować szeregowo oporniki 75..120 Ohm do każdego wyjścia RGB.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

5

VBXE gra zacnie ;)- w sumie, to można by założyć dwa VBXE - drugiego używać jako SoundBoard ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

6

Pin i cztery rapidusy :P

7

mam teraz 3, więc nie wiem czy to aktualnie da rady ;)

Kontakt: pin@usdk.pl