Odp: tester joysticka w basicu potrzebny
A....a.....a.......le
Tą nazwę wymyślił Jer, a manipulator dźwigniowy to z jakiejś publikacji z przed lat, więc też nie moje dzieło.
Słowem, niedziela się udała, choć pada.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
ABBUC Software 2024 - wyniki Ukazały się wyniki tegorocznego ABBUC Software Competition
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A....a.....a.......le
Tą nazwę wymyślił Jer, a manipulator dźwigniowy to z jakiejś publikacji z przed lat, więc też nie moje dzieło.
Słowem, niedziela się udała, choć pada.
czy w SpartaDOS X ten numer z control i strzałka też działa?
W SpartaDOS X, jak sama nazwa wskazuje, działa tylko X.
Ja w kwestii formalnej, owszem, w Atari BASIC nie ma instrukcji AND, ale nie usprawiedliwia to stosowania od razu assemblera(USR...). Jak Basic To Basic.
Nie ma też instrukcji OR, chyba że są to operatory logiczne.
@willy: bez USR oczywiście da się zrobić :) ale musiałbym napisać parę linijek więcej... :) no i byłoby wolnej :P (magia pakietu FP :P )
Ostatnio edytowany przez seban (2013-09-15 19:24:01)
W SpartaDOS X, jak sama nazwa wskazuje, działa tylko X.
Puknij się w ten przerośnięty awatar.
@willy: no specjalnie dla Ciebie, wersja bez USR i żadnego POKE :) Pure Atari BASIC Power!
10 GRAPHICS 5+16
15 SETCOLOR 0,3,8:SETCOLOR 1,12,8
20 IF O<>Q THEN PUT #6,125:O=Q
25 COLOR 1:IF STRIG(0) THEN COLOR 2
30 X=40:Y=20:PLOT X,Y
35 Q=STICK(0):B=Q
40 IF (B/2)=INT(B/2) THEN Y=Y-20
41 B=INT(B/2)
42 IF (B/2)=INT(B/2) THEN Y=Y+20
43 B=INT(B/2)
44 IF (B/2)=INT(B/2) THEN X=X-20
45 B=INT(B/2)
46 IF (B/2)=INT(B/2) THEN X=X+20
60 DRAWTO X,Y
90 GOTO 20
ps1) dodam iż to wersja bez optymalizacji i istnieje tutaj spora możliwość przyspieszenia tego :]
ps2) mam nadzieję iż domyślacie się że jaja sobie robię i że można to załatwić bez karkołomnych obliczeń FP :)
Ostatnio edytowany przez seban (2013-09-15 21:34:47)
no dobra... pogadam sam ze sobą... skoro nikt nie chce podjąć się optymalizacji powyższego, to uczynię to sam ;-)
10 GRAPHICS 5+16:SETCOLOR 0,3,8:SETCOLOR 1,12,8
20 C=STICK(0):IF O<>C THEN PUT #6,125:O=C
30 COLOR 1:IF STRIG(0) THEN COLOR 2
40 X=40:Y=20:PLOT X,Y
50 B=C/2:C=INT(B):IF B=C THEN Y=Y-20
60 B=C/2:C=INT(B):IF B=C THEN Y=Y+20
70 B=C/2:C=INT(B):IF B=C THEN X=X-20
80 B=C/2:C=INT(B):IF B=C THEN X=X+20
90 DRAWTO X,Y:GOTO 20
Ostatnio edytowany przez seban (2013-09-16 02:12:56)
Puknij się w ten przerośnięty awatar.
Genialne!
prawdę mówiąc straciłem chyba orientację kto co na serio, a kto co na poważnie :)
Wszystko na poważnie.
Programy są działające, z jednym ale. Wyniki zaokrąglone są do liczb całkowitych, ma się rozumieć z pominięciem tego co po przecinku.
Zatem ruch w lewo daje 11 zamiast 11.00
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.072 sekund, wykonano 16 zapytań ]