Odp: xBios - biblioteka IO dla gier ktore lubia przestrzen
Oglądałeś źródła mojego programiku testowego? Oto struktura binarki:
0. 0600-0606 (0007) - kontrolne wpisanie cyfry "0" do pamięci ekranu (górny lewy róg)
1. Init 0600
2. 0600-065F (0060) - procedura przepisująca zawartość ROM do RAM, po wykonaniu wypisuje "1" (u góry po środku)
3. Init 0600
4. C000-C008 (0009) - wypisanie cyfry "2" do pamięci ekranu (górny prawy róg)
5. Run C000
Nie robię nigdzie żadnego bufora pośredniego w niższych obszarach pamięci, ładuje bezpośrednio do $c000.
Pewnie, że nie zabazgrzę całego obszaru $c000 - $ffff ładowanymi danymi, bo tu mam choćby procedury CIO. To tak jakby xBios chciał ładowac plik z blokiem pod $800 ;)
Ostatnio edytowany przez grzybson (2012-10-15 18:42:09)