1

Temat: tryby gtia

jak interpretowane sa dane w trybach ANTICa 8,9,A,B,C z modyfikacja GTIA (zmiana GTIACTL)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: tryby gtia

Poskładaj cykle koloru parami otrzymując nibble wg poniższego wzoru:
BAK = %00
PF0 = %00
PF1 = %01
PF2 = %10
Np. piksel ANTIC 8 w kolorze 2 = cztery cykle koloru PF1 = dwa piksele trybu GTIA %0101 0101 - GTIA 9 odcień 5, GTIA 11 kolor 5, GTIA 10 PF1

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

3

Odp: tryby gtia

BAK i PF0 = %00 ?

jesli sprzetowo przesuniemy o cykl koloru to w przypadku ANTIC 8 pary bitow do pixela GTIA beda wziete z dwoch roznych pixeli trybu 8?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Odp: tryby gtia

1. Tak. Szyna ANTIC->GTIA ma trzy linie - do dekodowania pikseli w trybach GTIA wykorzystywane są dwie z nich. W pełnym PDFie do GTIA (albo CGIA) znajdziesz, co znaczy każdy z 8 kodów.
2. Tak.

Ostatnio edytowany przez Fox (2012-08-29 15:16:37)

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE