Odp: Kupię carty.
jer: a nie prosciej miast palenia kilku 27c512 palic na jednym 28c512?
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Lost Party 2024 już za kilka dni W tym tygodniu, w dniach 11-14 lipca, odbędzie się kolejne Lost Party
VII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Wywiad z Mikerem na Atariteca Jeden z czołowych twórców muzyki na demoscenie Atari przepytany przez Atariteca.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jer: a nie prosciej miast palenia kilku 27c512 palic na jednym 28c512?
Prościej, tylko 27C512 mam z 50 szt,. i ich nie zużyję, a 28C512 sztuk 0.
@stryker: Dla mnie oczywiście pierwszym logicznym wyborem był Sic! (ew. maxflash)
Przede wszystkim z powodu dostępności i łatwości zaprogramowania.
Ale tak już chyba mam w życiu że lubię robić sobie pod górkę.
Moim zdaniem Sic! bliżej do karty pamięci niż do carta.
Nie za bardzo mogę sobie wyobrazić wartość kolekcjonerską dla Sic!
Nawet jak będzie na nim naklejka że to jest do tej czy do tamtej gry to dla mnie równie dobrze mógłbym dostać kartę SD z nadrukiem nazwy gry.
Dlatego doszedłem do wniosku że powinien to być klasyczny cart, ale to jest moja subiektywna opinia.
Trzeba by zapytać jakiegoś maniaka cartów :)
@Jacques: Ja też nie chcę wszczynać dyskusji na ten temat, ale parę słów wyjaśnienia.
Chlapnąłem o tych extra levelach bo akurat tak mam program zrobiony że paczkę leveli mógłbym wypuszczać co tydzień nową.
Stworzyłem sobie tak jakby specjalny język to wypuszczania wszystkiego na ekran
np.
wait_time 50
alloc_heli 0,30
wait_time 20
alloc_heli 0,50
wait_time 20
alloc_heli 0,70
wait_time 20
alloc_heli 0,50
wait_time 20
alloc_heli 0,30
chg_reg $76,ground_color
wait_time 40
alloc_jumper 0,128-15
wait_time 24
alloc_jumper 0,128-15
wait_time 24
alloc_jumper 0,128-15
wait_time 24
alloc_jumper 0,128-15
No i tak mogę kopiować i wklejać całymi dniami.
Nie wymaga to ode mnie jakiegoś ogromnego nakładu pracy.
Zaś w innej mojej grze (nad którą pracuję z przerwami już od kilku miesięcy) zrobienie extra leveli byłoby hmmmm dodaniem kilku tygodni morderczej pracy.
Wersje kolekcjonerskie planuję z jakimś trainerami drobnymi dodatkami czy czasem po prostu z info na ekranie tytułowym ze jest to wersja taka a tak numer jakiś tam.
A po co to robię?
Bo mnie krew zalewa jak widzę jak ludzie się produkują po forach w różnego rodzaju flejmowych tematach, płodząc megabajty nikomu nie potrzebnych wywodów a nic twórczego po sobie nie zostawiają.
Więc jeśli moja inicjatywa spowoduje że chociaż jedno demo,gra,obrazek powstanie rocznie więcej to będę zadowolony.
Pozdrawiam
Darek
ps. od razu uprzedzę "złośliwe" pytania i powiem że absolutnie nie jest to w celach komercyjnych.
Nie za bardzo mogę sobie wyobrazić wartość kolekcjonerską dla Sic!
Więc chodzi o wartość kolekcjonerską, praktyczność rozwiązania, czy kwestię finansową?
... przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :) - :D
I tak np. Silk Worm będzie miał ekstra levele i takie wersje na cartach dostaną tylko dla siebie osoby "zamieszane" w projekt.
Ale też postaram się zrobić kilka sztuk na nagrody przy okazji jakichś eventów.
Wartość kolekcjonerską dla obdarowanych.
A ja żebym miał jak najmniej z tym problemów technicznych i finansowych. :)
.. rozgrzeszony więc ;)-
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.064 sekund, wykonano 16 zapytań ]