Temat: Duszki
Czy ktoś ma jakiś fajny patent na robienie duszków? Wielokolorowe duże duszki na ruchomym tle :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy ktoś ma jakiś fajny patent na robienie duszków? Wielokolorowe duże duszki na ruchomym tle :)
Patenty jakieś by się znalazły, ale nie w gfa...
Ale leniuk tym razem nie napisał że chodzi mu o GFA :P
A skoro o tym "mowa" to jakie są patenty na takie duszki w czymkolwiek?
Ostatnio edytowany przez jury (2011-07-06 10:41:04)
GFA daje duszki, ale są małe i mało kolorowe :P Teraz pytam o jakiś sprytny algorytm lub jakiś przykład w C :)
Pewnie pozostaje niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
http://dhs.nu/files.php?t=democreation
Są sprite'y w godlibie (biblioteka jest w C/m68k) i jest przykład w asmie (Sprite routines
by Ninja / Enterprise).
Poszukaj sobie też tutoriali Jamesa Ingrama i Jeffa Lawsona na Bus Errorze. Jak znasz dobrze GFA i sprzęt to wiedzę będziesz mógł zaaplikować. Są przykłady z maskowaniem i bez.
Ruchome tło trzeba sobie dorysować.
niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
Hehe, dobre :)
Pewnie pozostaje niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
zmartwię Cię, ten serwis nie jest w Szwecji tylko w Polsce muahahahah
Niestety rozwiązania takie jakie się spodziewałem :P A tak z innej beczki- dużo GFA dostaje przyspieszenia po kompilacji? Bo słyszałem że nic :)
termin 'przyśpieszenie po kompilacji' nie istnieje
No, istnieje. W GFA masz interpreter i kompilator. Po kompilacji jest nieco szybciej, ale to nie jest jakaś wielka różnica, pewnie ok 10-20%, zależnie od kodu.
no ale ten interpreter to chyba działa jak się kod wklepuje prawda? A jak zrobisz z tego binarkę to jest dopiero kod skompilowany. Nie widziałem, żeby te programy w gfa odpalało się z poziomu systemu interpreterem.
10-20% na ST to raczej robi różnicę ;)
saulot: interpreter działa w momencie kiedy używasz środowiska programistycznego GFA i w momencie jak testujesz. Dopiero później ten kod kompilujesz więc różnica jest.
Jest tak, jak mówi Adam.
Tak samo jest i na Spectrum (pewnie też - wszędzie) i gdybym nie był leniwym ku.tasem, to pewnie już dawno używałbym jakiegoś kompilowanego basica właśnie ze względu na znaczną różnicę szybkości.
No bo w assemblerze siedzi diabeł.
no to się zgadzamy :), ja wcale nie napisałem, że nie ma różnicy, tylko stwierdziłem, że ta różnica szybkości 10%-20% między programem w interpreterze, a tym już skompilowanym programem na st jednak ma znaczenie ;))) używałem kiedyś tego gfa interpretera i coś tam jeszcze pamiętam .. Ale to było jeszcze w zeszłym wieku ;)) Ale ten czas leci, nie?
Yerz: trzeba diabłu oddać pokłon !
Wiesz co, ja naprawdę za głupi jestem na assembler.
Z resztą na basic też jestem za głupi.
Umiem zrobić tylko to
Słabe, nie ma equalizerów.
Yerz'u, ależ musiałeś mieć wtedy przebłysk geniuszu :P
Ostatnio edytowany przez jury (2011-07-15 12:43:04)
Dely: Nie ma equalizerów, ale krople spadały i rozpryskiwały się na dole. Więc to nie lada osiągnięcie.
Jury: E nie, my tu mamy tak na co dzień. Stąd nazwa grupy.
Ach czemu ja zapytałem :)
mam wrażenie, że ten wątek poszedł w dziwną stronę. ;)
yerz: zrobiłeś big sprite'a na ST :D
Yerz: trzeba diabłu oddać pokłon !
Albo pójść z nim w kolaborację ;)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.086 sekund, wykonano 11 zapytań ]