51

:) i have enabled vbxe, i see screen, but i cant HIT RETURN to start:).. if its working yet

ATARI 800XE with u1mb, stereo, covox, ramdisk hell led, ultra video 1.0 XE.
SIO2SD, SIDE3, sio2usb, sio splitter, dragon cart, lantronix mss-100, fujinet (lotharek), rverter, A8PicoCart, BT-100, XC12 (T2000), XC12 (SUPER TURBO, TURBO D), both with internal speakers
my youtube channel

52

its just displaying title screen and then level map scrolling
nothing more to see

przechodze na tumiwisizm

53

yes, but i see only title screen, nothing more

ATARI 800XE with u1mb, stereo, covox, ramdisk hell led, ultra video 1.0 XE.
SIO2SD, SIDE3, sio2usb, sio splitter, dragon cart, lantronix mss-100, fujinet (lotharek), rverter, A8PicoCart, BT-100, XC12 (T2000), XC12 (SUPER TURBO, TURBO D), both with internal speakers
my youtube channel

54

press space when title screen will fully light up

przechodze na tumiwisizm

55

pin, a moze muze bys napisal?

przechodze na tumiwisizm

56

pressing space, nothing do.. pressing any key, nothing do

ATARI 800XE with u1mb, stereo, covox, ramdisk hell led, ultra video 1.0 XE.
SIO2SD, SIDE3, sio2usb, sio splitter, dragon cart, lantronix mss-100, fujinet (lotharek), rverter, A8PicoCart, BT-100, XC12 (T2000), XC12 (SUPER TURBO, TURBO D), both with internal speakers
my youtube channel

57

be presistive
i've have this reported to be working both on altirra as on real hardware, so unless someone else will come with the same symptoms, i have to assume you're doing it wrong

przechodze na tumiwisizm

58 Ostatnio edytowany przez Pin (2011-04-10 10:03:06)

Candle - chętnie, tyle że przez najbliższe 2 tygodnie na 100% mam na to za mało czasu. Cóż, sezonowa robota po 12-13 godzin / dzień :).

... ile masz tam wolnego czasu na player do chiptune'a? - uproszczony player tmc x2 wyrobi tam?

Kontakt: pin@usdk.pl

59

nie wiecej niz 16k na player i muzy razem
raz na ramke, 6 kanalow, tmc wspiera fx'y?
jesli nie, to trzeba by jakis player napisac, byc moze jakis tracker na pc do niego
rmt jest fajny, bo jest, ale obsluga - przynajmniej dla mnie - jest zwyczajnie chora

przechodze na tumiwisizm

60

RMT w moim przypadku też odpada bo wprost rzecz ujmując - nie potrafię pod tym niczego napisać :)

16k na player i muzy? - powinno wystarczyć wyłącznie w przypadku w którym na każdy ładowany lewel doczytamy muzę z dysku. Z czego widzę, muzaków jest tam nie mało i jeśli wszystko miało by być załadowane za jednym razem, to z pewnością w 16k się tego nie "upchnie" ;)

muza - by wesprzeć kompy bez stereo można napisać na 3 kanały podstawowego a na 3 kanałach drugiego zrobić efekty uzupełniające stereo. Na FX pozostanie jeden kanał podstawowego i uzupełnienie do stereo na drugim pokey'u.

Kontakt: pin@usdk.pl

61

16k to wielkosc banku ext ramu
nie ma potrzeby trzymac wiecej niz 1 muzy w pamieci na raz
nie interesuja mnie kompy bez stereo, nie interesuja mnie kompy z 64k pamieci, nie interesuja mnie kompy bez vbxe
po co mam sie ograniczac do stocka, jak na stocku za chinskiego boga to nie ruszy?
stockowe  komputery trzyma sie w pudelkach i wystawia za chore pieniadze na allegro

przechodze na tumiwisizm

62

Candle, rozumiem Twój punkt widzenia - co do wymagań sprzętowych. Natomiast że na stocku to nie ruszy... To bardzo PROSTA gra. Naprawdę. Nie widzę pojedynczego powodu, dla którego standardowe atari miałoby mieć z tym problem

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

63

to bardzo proste - stock nie ma blittera
ze co? ze mozna grafike zrobic od nowa? oczywiscie - gou for it - mowilem - jelsi sam nie napiszesz wersji na golasa, to ja tego nie zrobie

przechodze na tumiwisizm

64

:) -

Candle. O tyle problemu nie ma, że muzaka można napisać dokładnie tak, jak robił to Greg. Mono ładnie gra, a na stereo masz uzupełnienie tego, co dzieje się na podstawowym pokey'u. Nie ma sensu pisać muzaków z podziałem na kanały takim z jakim spotkać się można w przypadku amigowego mod'a :)

Wieczor - jeśli ma to być gra pisana szczególnie dla VBXE i poprzez współtwórcę wspomnianego hardware'u, to jaki jest sens na siłę portować projekt na stock'a? ;)- tylko po to, by zmitrężyć kupę czasu na potencjalnie nieudaną konwersję? :)

Kontakt: pin@usdk.pl

65

ogarnelo mnie zdziwko :

- dziala na moim atari z vbxe
- wyglada naprawde dobrze
- amiga kuca...

Frasun, Candle.

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

66

... hahahh no i działa na moim Atari :P

Kontakt: pin@usdk.pl

67 Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-04-10 13:31:49)

Odpaliłem na Atarce, elegancko to wygląda :) Jedna uwaga, to że dolna część ekranu pod scrollem nie jest czyszczona, no ale to WIP wersja przecież ;)
Candle, Atarka się bez problemu wyrobi i gra będzie tak dynamiczna jak na Amidze? Jeśli tak, to nie mam pytań :)

68 Ostatnio edytowany przez Pin (2011-04-25 18:05:05)

Candle - a czy na ekranie tytułowym nie wyrobi przypadkiem player tmc 4 razy na ramkę?

... coś tam powoli zaczynam robić ... ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

69

dzieje sie cos w temacie ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

70

Tak, mam plan skończyć wreszcie pierwszą muzyczkę. Daj boże do środy - czwartku :)

Kontakt: pin@usdk.pl

71

Candle- coś długo się nie odzywasz, rozumiem że masz kupę rzeczy na głowie i co innego realizujesz. Ja rozumiem, że nie podołałem twoim wyobrażeniom w sprawie grafiki, przyznam że jest to dla mnie ciężki temat i nie potrafię tego udźwignąć i chyba sam coś stworzysz, mnie to przerosło :-).

Atari 130XE, LDW Super 2000, Atari410.

72 Ostatnio edytowany przez Jacques (2014-03-10 08:26:11)

Odgrzewam kotleta, choć nie do końca chodzi o Titusa, ale o ide(j)ę.
Przed chwilą odpaliłem Blinky's Scary School na Amidze 500, gra posiada cudownie kolorową grafikę komnat, co wraz z rozdzielczością tworzy dobrą kombinację dla VBXE ;) Może by tak dało się ożenić wersję z malucha z wyripowaną grafiką z Amigi? Nie, ja nie umiem, ot tylko taka myśl, bo nie ma tu żadnego scrolla (statyczne komnatu), gra występuje na ATARI 8-bit, więc mógłby to w końcu być graficzny killer na VBXE ;)

http://gamesdbase.com/Media/SYSTEM/Commodore_Amiga/Snap/big/Blinky-s_Scary_School_-_1990_-_Zeppelin_Games.jpg

73

ktos chetny do ripowania grafiki?

przechodze na tumiwisizm