Temat: sid2pokey
jakoś nie mogę znaleźć tego programu. jeśli jest gdzieś do ściągnięcia to czy łatwo przerobić sid na muzykę odgrywaną przez pokey? może się mylę, ale czy bez zdolności koderskich i bez jakichś innych narzędzi da się to zrobić?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jakoś nie mogę znaleźć tego programu. jeśli jest gdzieś do ściągnięcia to czy łatwo przerobić sid na muzykę odgrywaną przez pokey? może się mylę, ale czy bez zdolności koderskich i bez jakichś innych narzędzi da się to zrobić?
Zerknij na wiki -> "SID_Player".
albo napisz do HARD'ów :)
s.
z tego co czytam jest to odtwarzanie techniką syntezy dźwięku, czyli nie to czego szukałem :). tylko przy jakiej częstotliwości to się dzieje? nie wykorzystuje się też całkowicie mocy komputera, skoro w grze Nibbler wykorzystano chyba tę technikę. zastawiałem się czy jest możliwe wyciągnąć z układu Pokey takie brzmienia (głównie bas) jak na C64 na pojedyncze kanały. programy muzyczne typu cmc itd. tego nie dadzą rady wyciągnąć, ale może RMT? (chociaż wątpię).
Z przerobionym przez Analmux-a RMT-ka da się wyciągnąć i bass (na synthu 15kHz, podrasowanym nieco ficzerami "5" i "6" w komendach obwiedni) i "piłę". Jednak już te dwa instrumenty zajmą wszystkie kanały. Można jeszcze spróbować posiłkować się samplami, ale wtedy odpada możliwość użycia takiej muzyki w grze, demie itd. Prędzej tylko jako jakąś pracę na compo (ale tylko takie, gdzie nie jest zabronione użycie sampli).
czyli nie ma co. a o analmuxie słyszę po raz pierwszy. to jakiś analogowy multiplekser? gdzie, jak?
sid2pokey (synth) i sidplay (sample), autorem obydwu programów jest Święty, sid2pokey można użyć ze względu na mniejsze zużycie CPU i został użyty w grze Nibbly
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=3991
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?pid=24427
Analmux to gość z AAge, który razem z Emkay-em promuje tzw. HardSynth, co jest związane z poprawkami RMT (patche), jakiś czas temu chciał zrobić Super Mario Bros-a na XE/XL, ale zabrakło mu motywacji
HardSynth to takie eksperymenty związane z poszukiwaniem nowych brzmień Pokey-a, jedne mniej inne bardziej interesujące, problem z zainteresowaniem tymi działaniami polega chyba jednak na tym że większość atarowców to mężczyźni a do nich przemawia bardziej obraz aniżeli dźwięk, stąd znacznie mniejsze parcie na odkrywanie nowych doznań dźwiękowych
racja, bez sprawdzenia palnąłem Nibbler...
do mnie jednak bardziej przemawia dźwięk, może ze względu na wrażliwą duszę artysty :)
projekt brzmi ciekawie, dobrze jakby ktoś od razu spłodził odpowiednie instrumenty, które dałoby się wykorzystać w RMT.
co do brzmień z Pokey'a to na YT jest coś co chyba sprawdza wszelkie możliwości tego układu (te muzyczne).
http://www.youtube.com/watch?v=aRCPOhP-V7M
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 11 zapytań ]