Temat: Back 2 Life 2 - źródła

Witam,

Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".

Aby odpackować teksty trzeba najpierw odpackować  program do ich odpackowywania - Energy #1

2

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Frasun!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Hej!

Jaskier! Mega-GIGA-Frasunek!

Cliping 2D, 3D ... ze Tobie sie to chcialo zaimplementowac ;-)
i do tego zajbis$%@#^%@ grafika BeWu ;-)

OldSchool Rulez!!!

pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT

ps) ahhh... stare dobre czasy! ;-) Czekam na Back2Life3 ;-)

4

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

i muza Gesia tez jak zwykle napięciowa ;) 
nie wspominajac, o samej przyjemności przy wspólnym tworzeniu ;)  frasun, frasuk mości kapeluszniku.

Im dłużej czekamy, tym wzorek jest większy" (c) by Sikor

5

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Sa OldSchoole i OldSchoole - A jaskier pokazal OldSchoola w najlepszym wydaniu - gratuluje raz jeszcze!

Prawdopodobienstwo, ze dotre na jakis zlot jest odwrotnie proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia przelozonego i wprost proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia brata.

6

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Zajebiste "stare" demko ;)

7

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

demko zaje... biste.. super.. 3 mam kciuki za B2L3! na Quast 2k5

pozdro

My tu gadu gadu, a dziewczyny w Ornecie nic cieplego w ustach od rana nie mialy:) <>

8

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Jak ktoś ma problemy ze zrozumieniem użytych algorytmów ze źródeł asm to podsyłam też źródła PC w Borland C++:

http://jaskier.atari8.info/menu3/B2L2/B2L2onPC.zip

Aby odpackować teksty trzeba najpierw odpackować  program do ich odpackowywania - Energy #1

9

Odp: Back 2 Life 2 - źródła

Hej!

Swietny pomysl, teraz ludzie ktorym sie nie chce analizowac asmowego kodu moga zobaczyc, iz niektore efekty ktore pokazales w swiom demie sa o wiele bardziej skomplikowane obliczeniowo od np. wypelnianych czy teksturowanych wektorow ;-) Idealnym wrecz przykladem sa twoje przyslaniajace sie druciane wektorki ;-) Dla wypelnianych nic trudnego, proponuje jednak aby ktos sprobowal napisac sobie takie druciane sam ;-) Zobaczy wtedy iz algorytm nie jest taki oczywisty ;-)

pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT