Temat: PokeyOne
takie coś wyszło. Niestety bez obsługi klawiatury i SIO bo target to maszyny arcade. (z powodu braku wolnych pinów w FPGA, które używają - nie do dodania)
Moze jako drugi się nada.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
VI. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
takie coś wyszło. Niestety bez obsługi klawiatury i SIO bo target to maszyny arcade. (z powodu braku wolnych pinów w FPGA, które używają - nie do dodania)
Moze jako drugi się nada.
pierwsze co zrobiłem po zaprojektowaniu pokeya w fpga z wyjściem typu PWM to zrezygnowałem z wyjścia PWM na rzecz r2r - wszelkie efekty modulacyjne gdize obwiednia powstaje przez zdudnienie 2 sygnałów 1.7mhz tutaj będą ssały pałe - w arcade tego nie uświadczy, ale w muzyczkach z małego atari - owszem
pierwsze co zrobiłem po zaprojektowaniu pokeya w fpga z wyjściem typu PWM to zrezygnowałem z wyjścia PWM na rzecz r2r - wszelkie efekty modulacyjne gdize obwiednia powstaje przez zdudnienie 2 sygnałów 1.7mhz tutaj będą ssały pałe - w arcade tego nie uświadczy, ale w muzyczkach z małego atari - owszem
pierwsze co zrobiłem po zaprojektowaniu pokeya w fpga z wyjściem typu PWM to zrezygnowałem z wyjścia PWM na rzecz r2r - wszelkie efekty modulacyjne gdize obwiednia powstaje przez zdudnienie 2 sygnałów 1.7mhz tutaj będą ssały pałe - w arcade tego nie uświadczy, ale w muzyczkach z małego atari - owszem
Wszystko zależy z jaką częstotliwością generujesz ten PWM i jak dobry dasz filtr na wyjściu. Nie powiesz chyba że wzmacniacze w w klasie D to samo zło... a to nic inego jak PWM z filtrem.
r2r Pewnie o tyle lepsze bo otrzymasz ten sam efekt przy mniejszej częstotliwości ale potrzebujesz więcej GPIO.
dla 64 wartości wyjścia potrzebujesz 64*f_nośnej - jeśli chcesz robić 1.7mhz dopuszczalnego wyjscia to sam sobie policz to f i elementy filtra
Nie widze powodów dlaczego zdudnianie na 1.7MHz miałoby być lepsze niż na częstotliwościach bliskich akustycznych. Wysokiej jakiści DAC (nawet 16 bitoiwy) da się zrobić do 1MHz nośnej PWM, z czym poradzi sobie każdy FPGA
A gdyby tak zbudować takie pokeyone odrazu w wersji stereo tak aby był taki jeden ładny układ w podstawce do podmiany i z takiej płytki odrazu wyjścia na audio itp?
Tak gdybam - nie mam odpowiedniej wiedzy w budowaniu takich rzeczy i raczej nie zbuduje nic takiego samemu.
To już jest przecie https://www.retrosummit.com/2018/08/23/ … -pokeymax/
Gdzie to można kupić i za ile?
Tu masz wątek zakupowy, pytaj http://atariage.com/forums/topic/282166 … max/page-3
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.081 sekund, wykonano 11 zapytań ]