1

Temat: Programator TL866A

Z uwagi na to, że chcę zrobić sobie przełącznik TOS 1.62 / 2.06 do STE, oraz pobawić się z zrobienie cartriga do XL/XE, być może pobawić się innymi projektami. Potrzebuję zakupić programator do GAL i pamięci, Atmegi etc.

Ja niestety nie mam doświadczenia z programatorami w związku z tym czy możecie napisać czy programator TL866A jest wystarczający do tego typu zabaw? Może jest coś tańszego? czy kupował ktoś z was taki programator z chin (ebay, ali)?

Wiem, że wszystkie te rzeczy można kupić i nie zaprzątać sobie głowy "własną" twórczością, ale chciał bym spróbować zrobić coś samemu.

2

Odp: Programator TL866A

TL starcza... mam i korzystam.

https://systemembedded.eu/ ... https://www.youtube.com/watch?v=GwS7Es1x6mw
""Ja bardzo przepraszam, ale podejrzenia panów są całkowicie bezpodstawne. Ja niczym nie handluję. Ta pani przyszła do mnie w tym Pancake-u i w nim wychodzi.""
ABBUC Member #319. Preferowana forma kontaktu: email

3

Odp: Programator TL866A

Potwierdzam, wszystko bierze: epromy, gale itp

Było miło :) Do widzenia.

4

Odp: Programator TL866A

Potwierdzam :)

Atari Falcon 030 CT60e, Jaguar, Lynx II, MSTE + Nova + ET4000, STe + HDD, STFM, 65XE, 800XE, 800XL, Amiga 1200, 600, 500, CDTV

5

Odp: Programator TL866A

Też używam TL866 - na dzień dzisiejszy to chyba najpopularniejszy i najlepszy z tanich programatorów. Polecam.
Programuję nim GAL-e, PIC-e, EPROM-y, EEPROM-y i inne flash-e do wszystkich urządzeń i rozszerzeń, które robię.

Zrobiłem sobie też do niego przejściówkę na większe EPROM-y i można wówczas programować np. kickstarty do Amigi x1/x2/x4.