1

Temat: Problem z klawiaturą - szukam kogoś

Cześć,

Mam problem. Sprzedałem ostatnio ATARI 800XL w bardzo dobrym stanie wizualnym. Byłem przekonany, że także technicznym. Gdy ostatni raz odpalałem komputer to wszystko było ok. Niestety to było już jakiś czas temu a teraz nie mam nawet telewizora, więc przed sprzedażą sprawdziłem tylko, że dioda się świeci i komputer pojechał do kupującego.

Niestety, po testach przeprowadzonych przez nowego właściciela okazało się, że nie działa klawiatura. Nie działa cała klawiatura poza przyciskiem BREAK oraz klawisz Help. Poza tym wszystko wydaje się działać - jest dźwięk, jest wizja, przechodzi self test. Podejrzewam, choć jestem laikiem, że to raczej nie jest coś bardzo poważnego.

Jest mi strasznie głupio, że sprzedałem komuś uszkodzony sprzęt i chciałbym poprosić o pomoc kogoś kto się na tym zna. Człowiek mieszka w Gdańsku, zależy mu na tym, żeby ten komputer zatrzymać.

Pozdrawiam!

Ostatnio edytowany przez janasz (2018-06-29 21:25:16)

2

Odp: Problem z klawiaturą - szukam kogoś

janasz napisał/a:

Nie działa cała klawiatura poza przyciskiem BREAK oraz klawisz Help. Poza tym wszystko wydaje się działać - jest dźwięk, jest wizja, przechodzi self test.

Przepraszam, może się czepiam, ale jak nowy właściciel uruchomił self-test z działającym break i help?

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

3

Odp: Problem z klawiaturą - szukam kogoś

Może napisałem nieprecyzyjnie - działa BREAK i wszystkie klawisze funkcyjne poza HELP.

Ostatnio edytowany przez janasz (2018-06-30 15:37:09)

4

Odp: Problem z klawiaturą - szukam kogoś

Sugerowałeś wyjęcie i ponowne włożenie taśmy w płytę?

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

5

Odp: Problem z klawiaturą - szukam kogoś