Temat: Problem z Ultimate 1 MB

Witam!

Właśnie zamontowałem do 800 XL U1MB. Chciałbym sflashować wszystko co się da najnowszymi wersjami BIOSU, GUI (mam też SIDE1, chciałbym wgrać najnowszy loader). Nie znam się na SpartaDosX (nawet na normalnym DOSie sie nie znam :)). I teraz:

1) SpartaDosX nie wczytuje nic z SIO2SD, jest chwile pyrczenia, ale nie "łapie" ATR-u.
2) Uflash widzi U1MB tylko jak jest włączony SDX (Uflash wczytuję s SIDE).
3) Wyczytałem że aby do Uflash móc używać obrazów romów z partycji FAT potrzebny jest wgrany najnowszy loader, nie mogę go wgrać bo nie mam jak sflashować.
4) Uflash wczytany z SIDE (z włączonym SDX) nie widzi nic na D1: z SIO2SD, gdzie jest zamontowany ATR - żadnych plików, lista jest pusta, jakby nie widział obrazu dysku.

Udało mi się tylko wgrać PBI BIOS 1.0 z gotowego zestawu z plikiem flashującym.

i jeszcze jeden problem:

5) Jeżeli w menu U1MB ustawię że SIDE ma być włączony, albo włączony z przyciskiem, SIDE nie działa. Kiedy ustawię na DISABLED - wtedy działa. O co chodzi?

Czy może ktoś mi wyłożyć łopatologicznie co mam zrobić? Rozumiem że do U1MB jest BIOS (PBI 1.0 mam już czy jest jakiś lepszy?) oraz nowe menu, a do SIDE nowy loader. Czy coś jeszcze?

Rozumiem też że jak mam używać SIO2SD do flashowania, potrzebne są ATRy z obrazami, czy może ktoś podesłac do takich linki?

Będę bardzo wdzięczy za radę plus linki do wszytskiego co mi potrzebne (dużo googlowałem, ale są różne rzeczy i nie chcę czegoś zwalić, a też chciałbym mieć najnowsze dostępne wersje).

Z góry dzięki za pomoc!

2

Odp: Problem z Ultimate 1 MB

Pisze na szybciora pomiedzy powrotem ze sklepu a przygotowaniem sniadania dzieciom i innymi pracami